onsdag 7 december 2011

Det är mycket (Didde) nu...



Nu har vi äntligen en ny dator här,
så nu behöver man inte bli sur över att den
ska stängas av helt plötsligt när man håller på med den!
Nu har man iofs inte så jättemycket tid över till sånt,
ärligt talat har man inte så mycket tid över till något för tillfället!!

Det är mest:
Ajaj inte den Didrik, inte dra Tintin i svansen, näää inte toan Didrik o.s.v...

Hemmet börjar sakta men säkert ta form,
igår hade vi hantverkshjälp i två timmar och så
kom våran glasvägg vid badkaret upp,
så nu kan man stå upp och duscha igen =)
...och snaaart ska jag börja visa lite bilder!!!

Oj, nu står bebisen som sov alldeles nyss upp här bredvid mig
i soffan med fjärrkontrollen i handen..
Full fart direkt när man vaknar ;)
Imorse hann han inte ens sätta sig upp i sängen
innan han klappade händerna!?
(nu har fjärrkontrollen bytts ut mot två nappar som han slår mot varandra..
och nu har han min TELEFON!!!?)

Haha, bäst jag slutar!!


3 kommentarer:

Fifi sa...

oj oj, då vet jag vad jag har framför mig!

SisterE sa...

Oj vad jag längtar till julveckan känner jag NUUU!

DagsDoTTer sa...

Fifi: Ja det är fullt ös, mycket att utforska!
SisterE: Haha.. Ska väl bli skönt att bara vila och ta det lugnt då? ;)