fredag 16 december 2011

Det finns!!!


Det luktar så gott när man går förbi köksbordet,
inte bara det.. Det står något där med!!
Något med färggranna "linser" på,
något som krävdes en hel del tålamod till..
Mitt tog slut när jag hade på den vita kristyren
(vilket visst blev det enda jag gjorde!?)
Som tur var hade Pelle desto mer tålamod och
höll på länge lääänge och det gav resultat :)

PS.
Ni som jag känner och är här
(jag ser er allt ;))
Skriv något med!!!

PS 2.
Ni som jag inte känner får ju givetvis mer än gärna med
skriva en liten rad då & då =)


3 kommentarer:

Miss M sa...

WOW! Blir lika gravt impnerad utav alla som bygger dessa fantastiska pepparkakshus; själv har jag ett attentionspann som en 5 åring ;)

Julkramar från oss!

Fifi sa...

Wow, vad fint det blev!
Nästa år måste jag göra ett :)

lindawess sa...

Gud va fint!! när vi skulle göra p-hus så började det med att delarna var trasiga från början i kartongen, sedan blev de ännu mer trasiga vid limningen... och sedan tog tålamodet slut...stackars Tuva hade sett fram emot att göra p-hus, men det blev tyvärr inget...