måndag 25 mars 2013

Paris/Västerås


När jag hämtade Didde på dagis innan helgen hörde jag två pappor
prata om den stundande helgen:
"men vad härligt att ni ska till Paris då,
är så mysigt att gå ut och äta där tycker jag"

Ääääh, varför åka så långt bort när man kan åka till... Västerås!??
Där finns det med höga byggnader,
t.ex hotellet vi bodde på!
Vi hann bli alldeles lagom höjdrädda i hissen (med fönster ut) på väg upp
till restaurangen som låg på 23:e våningen.



Självklart att man ska få pannkakor med grädde och sylt när
man är ute och äter på lördagskvällen!!


Sen efter god mat så blev det lite spa på rummet,
eller iallafall ett skumbad för far och son.
Själv nöjde jag mig med att fotografera,
jag menar någon måste ju föreviga det hela!!?




Det var våran lilla semesterresa i några ord och bilder,
som sagt: Vem behöver åka till Paris?



Hemma igen och tittar på Teletubbies



1 kommentar:

Eleonor sa...

Västerås duger gott tycker jag :-) Lättare med språket dessutom!